Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

zaterdag 11 juni 2011

.. of ..

Hallo allemaal,

Kun je goed kiezen?
Dan zit je goed, want vandaag is er: ".. of .."
Er komen een aantal dingen.
Welke zou je kiezen?

Deze keer is het de "zonder..."

Zonder mobiel of zonder computer?

Zonder vriendje of zonder vriendinnen?

Ik vond twee vragen wel even voldoende, vooral omdat ze je vast wel even bezig houden. De eerste vind ik echt heel lastig. Ik denk dat ik er nog wel even een paar dagen over na denk :P

X Me

4 opmerkingen:

  1. Sorry, deze vragen kan ik echt niet aan! Doe maar gewoon allebei! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha.
    Ik doe: zonder mobiel (daar heb ik echt heel lang over na gedacht) en zonder vriendje (dat duurde niet zo lang, I don't have one....:D)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook zonder mobiel doen. En die tweede zou ik echt niet kunnen beantwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonder mobiel, zonder vriendje!! Want die heb ik toch niet en vriendinnen zijn lekker veel belangrijker!!(L)
    Vooral jij natuurlijk he!!
    xxxx je weet wel wie ik ben :-p die van dat broodje brie zonder brie:-p

    BeantwoordenVerwijderen