Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

zondag 3 juli 2011

Wat doe je als......

Hallo allemaal,

Ik ga de eerste "Wat doe je als...." vandaag plaatsen.

Benieuwd wat het is? Lees dan snel verder!

--------------------------------------------------------------------------------------

Wat doe je als.....
....... je kleine broertje of zusje je nieuwe shirt, die je die avond op een feest aan wil, jat en er een grote vlek op maakt?
....... je tante je een hele lelijke, kriebelende, zelfgebreide trui geeft voor je B-day?
....... je inspiratie op is?
....... je je dure telefoon verliest?
....... je mensen beloofd om je blog bij te houden, maar er geen tijd voor hebt?

Reageer en zorg ervoor dat jouw antwoorden gepost worden ik een spiksplinternieuwe: "Als dat gebeurd dan...."

Dus de vraag.....

Wat doe je dan eigenlijk? Reageer!

X Me

2 opmerkingen:

  1. Je inspiratie op is? Meestal ga ik dan kijken op Tumblr of andere websites die inspiratie op roepen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1. Boos worden.
    2. Dankjewel zeggen en nooit aantrekken.
    3. Iets anders doen.
    4. Het vervelend vinden.
    5. Daar maak ik wel tijd voor hoor!

    BeantwoordenVerwijderen