Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

dinsdag 5 april 2011

Een gezellige, inspirerende kamer in 6 stappen!

Hallo allemaal,

Ik heb besloten om mijn kamer maar eens aan te pakken.
Er is alleen één ding:
Ik heb echt een hékel aan opruimen!
Maar goed, gelukkig ben ik (bijna) altijd blij met het resultaat.

En om het opruimen ietsje leuker te maken, gebruik ik altijd dé 6 stappen.

Hoe verander je je kamer in 6 stappen?
  1. Haal zoveel mogelijk weg (haal je bureau leeg, haal alles van je stoelen af, maak planken vrij).
  2. Ga schuiven met je meubels. Kijk bijvoorbeeld of je je bureau en je bed om kunt draaien. Of dat je een tafeltje kunt verplaatsen.
  3. Ga stofzuigen en tafels en planken afstoffen.
  4. Dan zet je alle spulletjes (die je bij stap 1 had weggezet) op de goede plek terug. Dat is dan alvast opgeruimd.
  5. Ga leuke spulletjes kopen. Dat kan bij de Ikea, een kluswinkel, de rommelmarkt, of een tweedehands winkeltje.
  6. Behang/verf/beplak (een deel van) je kamer, zet je nieuwe spulletjes gezellig neer en verander misschien nog een paar dingen van plaats.
Dat was het eigenlijk. In 6 simpele stappen kun je je kamer opruimen én gezellig maken. Én je maakt opruimen een stuk leuker!

X Me

3 opmerkingen:

  1. Zo doe ik het ook altijd, haha! En ik heb er dan nog de stap bij dat ik keihard Justin Bieber opzet en denk: "als ik klaar ben mag hij uit, als ik klaar ben mag hij uit..." ;)
    (no hate-mail please)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tips! Nu nog tijd vinden... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja.
    Ik heb de hele zondagmiddag eraan besteed en ik ben nog steeds superblij met het resultaat dus het is zeker een aanrader!
    Ik hoef eindelijk niet meer over de boeken, tijdschriften en lege snoeppapiertjes te klimmen als ik wil gaan bloggen:P

    BeantwoordenVerwijderen