Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

maandag 4 april 2011

Nieuwe lay-out

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien al was opgevallen is de hele lay-out veranderd.
De achtergrond is hetzelfde, maar sommige items zijn verplaatst en er zijn nieuwe bij.
Zo is de "About me" weg en is er een pagina voor in de plaats gekomen.
Ook kun je nu heel makkelijk contact met de opnemen via de gelijknamige pagina.
Maar daardoor zullen bepaalde dingen over de positie van een item (die ik in een blog heb gezet) niet meer helemaal kloppen.

Ik ben vanaf gisteren ook met mijn blog op hyves actief.
Ook daar kun je de nieuwste posts lezen, ook al laad die iets langzamer, dus heb je ze later binnen.

Scroll allemaal eens helemaal naar onderen, of kijk een naast of boven mijn blog en dan zul je de nieuwe lay-out absoluut hebben meegekregen.

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?

X Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten