Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

maandag 4 april 2011

Broodje Brie?

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden zat ik met een vriendin in de kantine.
(Daar zit ik niet zo vaak, sinds ze er een broodgevecht hielden, dus dat is vrij bijzonder)
Ik had geen eten meer en ik had nog wel honger, dus ik besloot iets te kopen.
Normaal gesproken koop ik een (kaas)tosti (ik ben vegetarisch), maar die was er helaas niet.
Omdat de rest bijna allemaal vlees was, kocht ik een broodje met brie.
Ik kende het niet, maar het zou vast wel lekker zijn, want het was kaas.

Nou bleek dus dat ik het helemaal niet lekker vond.
Dus ik heb een leeg boterhamzakje gepakt en de brie uit het broodje gesneakt.
En dan heb ik in mijn tas gedaan en gewacht tot er niemand oplette en toen heb ik het snel weggegooid.
Het broodje (zonder brie) heb ik lekker opgegeten.

Maar die vriendin lag helemaal dubbel.
Dus daar "pest" ze me nog steeds mee.
Supergrappig!

Hebben jullie ook wel eens zoiets vreemds meegemaakt met een vriend(in)?

X Me

3 opmerkingen:

  1. Ik kan de Do-you-like-this helaas niet in zijn geheel zien. Kunnen jullie dat wel?

    X Me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, kan ik ook niet helemaal zien! :(
    Grappig verhaal trouwens, maar waarom stiekem weggooien? :$:$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat het een beetje apart overkomt als je een broodje brie koopt, de brie er tussenuit vist, die weg gooit en vervolgens het broodje opeet:)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen