Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

donderdag 7 april 2011

Voetbal

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien weten ben ik echt een voetbalfan.
In tegenstelling tot de meeste vriendinnen, trouwens.
Ik heb zelfs een jaartje in een meidenelftal gevoetbald.

Maar tijdens het WK zat ik dus voetbal te kijken.
Helemaal enthousiast, een tikkeltje fanatiek zelfs.
Kijk ik naast me, ligt mijn vriendin gewoon te slapen.

Ik heb ook een keer voetbal gekeken met een vriendin.
We waren voor ajax.
"Jaaaaaa! Groen heeft gescoord" gilde ze."
"Oh, wacht..... we zijn niet voor groen he?"

Hebben jullie iets met voetbal?

X Me

1 opmerking:

  1. Nee, ik heb er niks mee. De mannen thuis gaan altijd naar Feyenoord en mijn vader is de trainer van het elftal van mijn broertje, dus ik hoor er helaas wel veel over :(

    BeantwoordenVerwijderen