Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

woensdag 6 april 2011

Waarschuwing: HOAX

Hallo allemaal,

Ik krijg regelmatig doorstuurmails.
Inmiddels ben ik dan ook al minstens 55 keer vermoord, waarvan 2 keer door Anne Frank met een mes:P.

Maar, wat ik wilde zeggen.
Laatst kreeg ik 2 van dit soort mails.
1. Een mail van een vader van wie de dochter kanker zou hebben. Als je de mail doorstuurt krijgt het kind geld voor de operatie.
2. Een mail met dat je msn verwijderd wordt als je hem niet doorstuurt.
In beiden stonden veel spelfouten, dus ik heb de naam die eronder staat gegoogled.
Dit zijn de resultaten:
1. http://hoax.blog.nl/slechte-hoax/spam/2009/04/06/dochter-rachel-van-johan-devadder-is-kerngezond
2. http://hoax.blog.nl/nieuws/2010/03/27/hotmail-gaat-adressen-verwijderen#more-3098

Kijk er alsjeblieft even naar en stuur de mails niet meer door!
Als je twijfelt over een mail, even googelen!

Als je van een vriend(in) zo'n mail krijgt, zou je dit dan willen vertellen?
Dan hopen we om de doorstuurmails zo te stoppen!

X Me

2 opmerkingen: