Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

zondag 3 april 2011

Follow by e-mail

Hallo allemaal,

Heb (en wil/mag) je geen Bloglovin en wil je mijn blog toch followen?
Dan kun je Followen by e-mail.

Is het bekend?
Ik kende het nog niet, maar ik heb het uiteraard wel eerst zelf uitgetest voordat ik het jullie laat doen.
Ik vind het zelf ontzettend handig en ik hoop zeker dat meer blogs dit gaan doen.

Wat houdt het in?
Elke keer als ik een nieuw bericht plaats, krijg je een mailtje.
In dat mailtje staat het bericht dat ik geplaatst heb.
De titel van het bericht is een link.
Dan kun je het dus vanaf mijn blog lezen of reageren.

Hoe moet je Followen?
1. Ga naar "Follow by e-mail" aan de rechterkant van mijn blog.
2. Vul je e-mailadres in en druk op "Submit"
3. Log in op je e-mail en bevestig de 'aanmelding'
4. Check regelmatig je mail voor de nieuwste posts.

Hoe kom je er weer vanaf?
Als je je weer wilt afmelden, scroll je helemaal naar onderen in één van de ontvangen mails.
Daar staat dat je bent aangemeld op de mailinglijst van Me and my life.
Daaronder kun je je afmelden.
Je zit er dus niet aan vast.

Ben je tevreden?
Ben je tevreden met het followen en wil je ook exclusieve dingen by e-mail ontvangen?
Stuur dan even een berichtje met je e-mailadres naar mijn hyves.
Hou deze sowieso in de gaten voor info, nieuwe posts en extra's.

Ik hoop dat jullie iets aan deze informatie hebben/hadden.

X Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten