Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

donderdag 24 maart 2011

Bloglovin

Hallo allemaal,

Ik ga nu iets zeggen waar je misschien niets van begrijpt als je het stukje over mij niet hebt gelezen.
(Je weet wel, rechts naast de berichten staan allemaal leuke "gadgets" en dan de bovenste, je hebt hem vast al gevonden)
Dus, heb je het nog niet gelezen? Doen! Ik wacht wel!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb je het gelezen?

Nou, het is me dus gelukt!
Ik heb me aangemeld op Bloglovin.
Dit is mijn derde blog en het is me nog nooit gelukt.
Lekker slim, want nu snapte ik het binnen 5 minuten.

Ik kon ook iets inschakelen dat je het bericht kon "Liken".
Als je Bloglovin hebt, begrijp je dit.
Maar, mijn beeldschermpje is dusdanig klein dat ik de helft van de gebruiksaanwijziging niet kon lezen en daarbij bijna mijn hele blog wit maakte.
Dat voorlopig dus even niet!

Maar.. heb je Bloglovin?
Ja: je kunt me followen! De button had je vast al gevonden, boven aan mijn Blog,
Nee: meld je even aan en zie dan "Ja"

Xx Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten