Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

woensdag 15 juni 2011

Goedemorgen Hond!

Hallo allemaal,

Mijn vriendin A, van het broodje brie zonder brie, vertelde me dit verhaal.
Ik vertel het op mijn manier (= vanuit mijn perspectief), maar wel hoe zij het heeft meegemaakt.

Op een donderdagmorgen werd A wakker, ze sprong uit bed, trok haar kleren aan en maakte zich op.
Oogschaduw, eyeliner, mascara, en toen naar beneden om te eten.
Beneden lag Hond en die stoof op haar af toen ze de trap af kwam.
A gaf Hond een dikke knuffel. "Goedemorgen Hond!"
Hond bekeek haar eens goed. Toen bracht ze haar koppie vlak bij A's gezicht.
En toen.... *slurp* *slurp*
Hond likte over allebei haar ogen. De mascara zat op A's voorhoofd en het oogpotlood zat in vegen over haar wangen.
A rende weer naar boven. "Nou, bedankt Hond. Nou kan ik weer opnieuw beginnen!"

Ik vond het heel grappig en ik moest heel erg lachen toen ze het vertelde.
Daarom wilde ik het bloggen.
Ik ben blij dat A het goed vond dat ik dit blogde.
Ze heeft dit ook al gezien voordat het online stond.

X Me

4 opmerkingen:

  1. Mijn god, debiele hond heb ik he??
    Blijkbaar kon ze mijn make-up keuze niet waarderen...
    Je hebt het geniaal verwoord ;)

    xx A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha. Dankjewel. Ja, je hond is wel een beetje raar. Maar wel heel lief, hoor!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig. Leeuk blog ha ik nog niet eerder gezien. xx

    BeantwoordenVerwijderen