Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

vrijdag 17 juni 2011

Is het leven echt zo slecht?

Ik ben gek van muziek en ik ben dan ook vrijwel altijd op youtube te vinden.
Maar, artiesten schrijven altijd van die treurige nummers.
Is het leven dan echt zo slecht?
Hier een aantal voorbeelden:

Beyonce - Irreplaceable
Hier gaat het nummer over: haar vriend gaat vreemd. De tekst en de vertaling vind je bij de link.

Rihanna - Take a bow
Waar gaat het nummer over?
Haar vriend gaat vreemd en zegt dat het hem spijt, maar het enige waar hij spijt van heeft, is dat hij gesnapt is.

Rihanna & Eminem - Love the way you lie

Hier zie je de betekenis van het nummer.

Maar, gelukkig zijn er ook veel vrolijke, lieve liedjes.
Denk maar aan:


Mooie, zomerse lovesong!

Vrolijk!

Voor zijn dochtertje, zo lief!


Lekkere sound!


Hebben jullie een favo song?

Het valt dus wel mee.
Zo slecht is het leven niet!

En muziek is echt fijn!
Als ik heel kwaad op iemand ben, ga ik alleen maar naar rockbands luisteren. Vooral dit nummer:

De clip is geniaal, trouwens!

Als ik vrolijk ben, luister ik zomerse liedjes.
Om te zingen, zijn nummers van Beyonce en Rihanna echt een uitdaging!

Zingen jullie ook? En wat voor nummers?

Ik maak nu muziek met een vriendin (die piano speelt) en we doen nu What you're made of en Someone like you.



Ja, een echte muziekpost vandaag!
Leuk?

X Me

3 opmerkingen:

  1. Ik kan niet zingen, dus ik zing ook niet zo vaak. Maar er zijn inderdaad veel zielige liedjes, maar gelukkig ook vrolijke liedjes :)

    BeantwoordenVerwijderen