Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

maandag 28 maart 2011

Mode of gewoon leuk?

Hallo allemaal,

Wat vinden jullie belangrijker, of kleding in de mode is, óf dat jij het gewoon heel leuk vind?
Ik vind het belangrijk dat ík het leuk vind en het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat anderen er van vinden. Ik vind het pas vervelend als mensen iets gemeens zeggen over iets wat ik zelf ook eigenlijk helemaal niet leuk vind.

Story
Vandaag fietste ik naar school.
Onderweg kwam ik een meisje tegen die er ontzettend leuk uit zag.
Vrolijke gympen, lichte spijkerbroek, een spijkerjasje in dezelfde kleur en een wit t-shirt.
Het stond haar onwijs mooi en ze hielp me er meteen aan herrinneren dat ik nog geen spijkerjasje heb voor deze lente.
Bij school kwam ik een jongen tegen met ongeveer dezelfde outfit.
Gympen (maar dan niet echt vrolijk, gewoon neutraal), donkere spijkerbroek, spijkerjasje in dezelfde kleur, wit t-shirt.
Het stond hem helaas een stuk minder leuk.

Hebben jullie dat wel eens: Dat je twee mensen tegenkomt in (ongeveer) dezelfde outfit?
En let je er dan op wie het beter staat?
En wat vinden jullie belangrijker: Mode of je eigen mening?

Xx Me

1 opmerking:

  1. Hhmm... goede vraag! Ik let er meestal niet echt helemaal op wie het leuker staat eigenlijk! Kom ook niet zo vaak tegen dat mensen bijna dezelfde kleding aanhebben...
    Ik vind het vooral belangrijk dat ik iets aanheb wat ik zelf leuk of grappig vind. Dan kan het me helemaal niks schelen wat anderen er van vinden! Maar stiekem is het toch wel leuk als je ergens leest dat een bepaald iets in de mode is en dat dan precies is wat jij in je kast hebt hangen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen