Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

zaterdag 2 april 2011

Good morning! Of niet?

Hallo allemaal,

Ik zit hier lekker beneden met mijn laptoppie op schoot te bloggen, wat ik overigens al veel te lang niet meer gedaan heb.
Jammer genoeg hebben we nog geen draadloos netwerk, dus ik maak in Word een berichtje, die ik kopieer naar blogspot.
Maar vandaag, om het goed te maken, post ik dus 2 berichten! (En dit is nummer 1, ik zeg het maar even:P)

Pas ging mijn wekker.
6 uur.
Ik deed even mijn ogen dicht.
Toen ik ze weer open deed was het 5 over.
Goh, wat gaat de tijd tot snel. Er zijn al weer vijf minuten voorbij. Maarrrrrr.. Het was niet vijf over 6, het was 5 over 7.

Dat heb ik heel vaak.
Dat ik onbewust toch slaap.
Dan denk ik dat ik alleen even mijn ogen dicht doe, en dan meteen weer open, en dan is er al meer dan een uur voorbij. Stresss!!
En dan heb ik nog geluk als het maar een half uurtje is!

Hebben jullie dat wel eens?

X Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten