Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

Follow this blog with bloglovin

Follow Me and my life

zaterdag 2 april 2011

Gadgets: minilaptop&meer

Hallo allemaal,

Ik ben heeel gek op m’n minilaptop, die vind ik dus heel belangrijk, net als mijn telefoon. Maar, wat vind ik het belangrijkst en wat staat onderaan de lijst?
                       
·         Mijn telefoon (een Samsung Star Qwerty) vindt ik het belangrijkst. Ik heb hem vrijwel altijd bij me. Ik vind het handig om altijd en overal in contact te blijven met vrienden/familie en er staat een klein beetje muziek op (hij kan helaas niet zo veel aan geheugen hebben).
·         Daarna komt mijn laptop. Ik gebruik hem echt ontzettend vaak en het is handig voor school en vrije tijd. Ik blog erop, maar ik ben ook verslaafd aan Hyves, msn en Youtube.
·         Dan komt een iPod, die wil ik heel graag! Ik kan echt niet zonder mijn muziek en op mijn telefoon kunnen maar 4 nummers, ofzoiets. Binnenkort ga ik een nano aanschaffen.
·         En cd-speler vind ik het minst belangrijk, ik kan mijn laptop nou eenmaal gebruiken als cd-speler en als veel meer. En op mijn iPod komt natuurlijk ook een heleboel muziek. Toch wil ik uiteindelijk, als ik nog genoeg geld en ruimte over heb, toch weer een cd-speler kopen, omdat het toch gewoon handig is en je dan niet wordt afgeleid van je laptop!

Wat zijn jullie favo gadgets en waarom vind je die zo belangrijk?

X Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten